6 Mar 2012

Aku perlukan masa dan peluang . PLEASE !

Sesungguhnya cinta , sayangs tu mmg tak boley nak paksapaksa kann. So , aku harap kau bagi aku masa untuk kenal kau , bagi aku peluang untuk aku sayangs kau macam mana aku sayang dia . I know ney semua bukan mudah untuk kau terima kan sayangs ? Tapi ney semua pun bukan mudah untuk aku jugak . Aku tahu , kau dah mula sayangs aku and kau taknak aku pergi dari kau . Tapi , , , aku masih perlukan masa untuk tu semua . Lupakan dia bukan macam kita maen bubble ballon "bila dah jadi terus terbang , then bila pecah terus hilang tanpa bekas lagi" . Kau pernah cakap yang kau paham perasaan aku kan ? So , now aku nak kau paham aku untuk satu mende tu jekk . boley kan , boley kan CRAB ? Ngeeee ~ lagi satu , tolong ea tahan dengan segala dugaan , tolong lha jgn cepat sangat kau giveup dgn aku yang senget ney !***aku akan cuba lupakan tak ingat dia lagi insyaALLAH . Aku akan cuba sehabis daya aku untuk KAU :)

0LD L0VE : Dia hanya lha kenangan and kisah silam yang mengajar aku tentang semuanya . TERIMAKASIH kau :))

NEW L0VE :  Dan kau , nafas baru aku sekarang dan mungkin jugak nafas aku untuk masa depan ^^,





No comments:

Post a Comment