10 Mar 2012

Sembang serupa TAHI ..

Orang kalau takpandai nak tunaikan janji macam kau kann , takpayah lha kau nak berjanji bagai dengan aku dhoee ! Aku sangat lha benci manusia yang suka sembang jekk lebih tapi sebenarnya habuk pun tarak ! Orang macam kau kann aku rasa boley go to hell lha kawan . Ehhh , no , no . Aku never have kawan macam kau kott sebab kawankawan aku semua kalau berjanji dorg mesti tepati even dorang lambat sekali pun dorang tetap tepati janji dorang , , tapi kau ?! Aku tunggu macam buah tak gugur kot kau tetap jugak tak pernah tepati janji kau kann ~ laen kali kau jangan pernah sembang pape pun dengan aku okeyy ! And aku jugak dah malas dhoe nak cara lagi pasal kau . *if aku rasa , aku nak maafkan kau , aku akan maafkan okeyy . Kau takperlu risau marah aku neyy tak akan lama pun !

No comments:

Post a Comment