23 Mar 2012

??????

Yess ! Aku admit yang aku memang suka berkawan dengan lelaki but it doesn't mean aku ney gatal ke , merenyam ke or sepupu sepapat yang sekutu dengan maksud tu lha oke ! aku suka berkawan dengan lelaki sebab diaorang kadang-2 lebih paham perasaan perempuan berbanding dengan kaum sejenis dengan aku(perempuan) . Nak twu sebab apa aku taksuka kawan dengan perempuan tak ? sebab , sebab perempuan ney ,,,

**leceh
**kuat jeles
**mengada
**gedik
**kuat ngumpat
**senang gadoh
**senang lupa kawan bila ada kawan baru

aku cari kawan yang betolbetol nak jadi kawan aku , bukan kawan yang jenis easy come , easy go . Harap kau paham lha kan apa maksud kawan yang "easy come , easy go" tu then bukan jenis yang macam aku list kan tu . Kita ney kalau nak berkawan dengan orang tu kita mesti nak kawan lama then taknak lha buat someone tu macam pempers ke , napkin ke or kaen buruk kann . Ouhhh , maaf lha atas kelancangan katakata yang terkeluar tu . Yang terasa pedas tu , pandaipandai lha cari air sendiri yee :) . Oke done , malas nak cerita panjang lebar lagi . Kau , kau dan kau , if rasa nak cakap aku yang bukanbukan , nak tabur jarum sanasini silakan lha ea aku sikit pun tak cara dengan apa yang korang kata tu twu , twu !



speasialll for you ! 






- #Don't judge me if you donno me well#

No comments:

Post a Comment